הילולת רחל אימנו: הסדרי התנועה להסעת ההמונים לציון

בנצי לייזרוביץ No Comments on הילולת רחל אימנו: הסדרי התנועה להסעת ההמונים לציון

הערב ומחר צפויים המונים לפקוד את ציון קברה של רחל אמנו בבית לחם. במרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים מבהירים כי ההגעה למתחם הקבר היא באמצעות התחבורה הציבורית המתוגברת ובאמצעות היסעים היוצאים מחניון טדי. החל מהשעה 09:30 מחר ההגעה לציון תהיה אך ורק ממסוף האוטובוסים ברחוב הנשיא השישי

קבר רחל | אילוסטרציה צילום: משה גולדשטיין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי האלפים שבאו במהלך יום שישי והלילה שקדם לו, גם הערב ומחר צפויים המונים לפקוד את ציון קברה של רחל אמנו בבית לחם. במרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים מבהירים כי ההגעה למתחם הקבר היא באמצעות התחבורה הציבורית המתוגברת ובאמצעות היסעים היוצאים מחניון טדי.

מחר בבוקר יום ראשון החל מהשעה 09:30 ההגעה לציון תהיה אך ורק ממסוף האוטובוסים ברחוב הנשיא השישי מול הסינמה סיטי. מהמרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים נמסר בעקבות האלפים צפויים להגיע הלילה לציונה של רחל אימנו בבית לחם: "עקב העומסים הצפויים אנו מבקשים מהציבור לנהוג בסבלנות ובסובלנות ולהישמע להוראות הסדרנים והשוטרים".

"אנו מזכירים כי הלילה החניות וקווי השירות (בתשלום) יצאו מחניון טדי. מחר בבוקר יום ראשון החל מהשעה 09:30 ההגעה לציון תהיה אך ורק ממסוף האוטובוסים ברחוב הנשיא השישי (מול הסינמה סיטי). החניות הינם בחניון הלאום ובחניון בית המשפט. לא תתאפשר כניסה לחניון טדי" נמסר.



0 תגובות